Om Arresø Børnehus

Velkommen til Arresø Børnehus

Arresø Børnehus er et dagtilbud til børn fra 0-6 år.

Vi ligger i Store Lyngby - en rolig og skøn landsby tæt på Arresø. Vi nyder beliggenheden tæt på natur og Arresøs dyreliv.

Vi ligger i cykelafstand til Arresø, Store Lyngby skov og Skævinge. Bussen til Hillerød og Ølsted har stoppested næsten udenfor vores dør.

Lille Lyngby skole ligger cirka tre km herfra.

Vi modtager for det meste børn fra lokalsamfundet omkring os. Ofte kender forældrene hinanden og ellers kommer de til det. Børnene kommer fra ressourcestærke familier med engagerede forældre.
Vores skønne børn er fordelt på fire stuer -Guldsmedene, Bæverne, Salamanderne og Svalerne.

Hvis du vil vide mere om vores dagtilbud er du velkommen til at kontakte daglig leder Michael Erichsen på telefon 72324101.

Vi er en del af område Æbelholt og hører til skoledistrikt Kornmarkskolen, afdeling Lille Lyngby.